„noua mazda mx-5” plăcerea de a conduce mazda „roadster mazda” tehnologie Skyactiv „i-activesense”

Trăiește bucuria dinamicii condusului sportiv al MX-5

 

Acest roadster legendar înseamnă plăcerea pură a condusului, răspunzând la comenzile tale cu dinamică Jinba Ittai, ca și cum ar fi o prelungire a corpului tău. Prima Mazda MX-5 construită cu Tehnologie SKYACTIV, aceasta este semnificativ mai ușoară decât generația anterioară, cu o caroserie mai alungită și mai rigidă și cel mai jos centru de greutate de până în prezent.

 

Îmbunătățirile aduse izolației caroseriei o transformă în cea mai rafinată călătorie.Caracteristicile noastre avansate de siguranță vă oferă protecție suplimentară cu alerte utile, astfel încât să te concentrezi doar la bucuria de a conduce din nou.

    • „mazda mx-5” bsm mazda „rcta mazda” senzori mazda „siguranţă mazda” i-activesense

      Sistem de monitorizare a unghiului mort al oglinzilor (BSM)

      MX-5 utilizează senzori pentru a detecta vehiculele din jur la o distanţă de până la 45 de metri atunci când schimbi banda de rulare sau te deplasezi în marşarier. Dacă un vehicul intră în unghiul mort sau se apropie din spate, sistemul te avertizează printr-un semnal sonor şi indicatoare intermitente integrate în oglinzile retrovizoare. 

      Sistem de monitorizare a unghiului mort al oglinzilor (BSM)

    • „noua mazda mx-5” şasiu mazda „caroserie skyactiv mazda” tehnologie skyactiv mazda „maşină sport uşoară mazda”

      CAROSERIA SKYACTIV şi ŞASIUL SKYACTIV

      MX-5 are o manevrabilitate promptă şi agilă şi stabilitate bună pe şosea, ceea ce contribuie din plin la experienţa de condus Jinba Ittai.

      Am dezvoltat CAROSERIA SKYACTIV şi ŞASIUL SKYACTIV utilizând materiale uşoare, inclusiv aluminiu şi oţel ultrarezistent. Acest lucru ne-a permis să reducem greutatea caroseriei cu 15% şi să-i sporim, în acelaşi timp, rigiditatea şi rezistenţa.

      CAROSERIA SKYACTIV şi ŞASIUL SKYACTIV

    • „noua mazda mx-5” motor mazda „performanţe mazda” mazda skyactiv-g

      Grupurile moto-propulsoare

      Am ajustat totul special pentru MX-5, de la motoarele SKYACTIV-G184 şi SKYACTIV-G132 la transmisia manuală cu şase trepte.

      Astfel, când apeşi pedala de acceleraţie, puterea motorului creşte cu precizie şi rafinament. În aceste momente îşi găseşte roadsterul adevărata „voce" – începând cu o notă guturală de eşapament şi culminând cu un sunet vibrant şi palpitant de motor.

      Grupurile moto-propulsoare

    • „mazda mx-5” hbc mazda „condus mazda” control automat fază lungă mazda „siguranţă mazda” i-activesense

      Sistem cu control automat fază lungă (HBC)

      HBC contribuie la un condus mai sigur şi mai uşor pe timp de noapte. Utilizând senzori integraţi în faruri, sistemul detectează farurile vehiculelor din sens opus, respectiv stopurile celor din faţă.

      Pentru a evita orbirea celorlalţi şoferi, HBC comută automat între fazele scurtă şi lungă în concordanţă cu condiţiile de trafic.

      Sistem cu control automat fază lungă (HBC)

    Este posibil ca modelele afişate să nu aibă echipare specifică României. Culorile şi anumite elemente exterioare şi/sau interioare pot diferi pe ecran faţă de realitate. Valorile referitoare la consum prezentate sunt obţinute din rezultatele unor teste oficiale reglementate de UE, obţinute prin testări în laborator. Acestea sunt oferite exclusiv în scop consultativ şi pot să nu reflecte valorile aferente stilului tău de condus.

     

    *Sistemul pentru monitorizarea unghiului mort al oglinzilor este standard la nivelul de echipare Revolution / Revolution top.