“interior mazda cx-5” volan mazda cx-5 “mzd connect mazda cx-5” mzd connect

Totul este proiectat în jurul tău

 

Tehnologia de conectivitate de la bordul Mazda CX-5 contribuie la sincronizarea perfectă dintre şofer şi maşină. Am adăugat echipamente noi precum MZD Connect cu ecran tactil de 7", sistemul nostru de conectivitate mobilă, centrul de comandă HMI îmbunătățit şi frâna de parcare electrică (EPB) pentru o funcţionalitate şi ergonomie cât mai bune în zona habitaclului. Iar datorită sunetului surround oferit de sistemul audio Bose®, fiecare călătorie va fi şi mai plăcută.

 

Materialele şi elementele de design suplimentare conferă interiorului o senzaţie de calitate şi finisaje superioare. Interiorul combină confortul cu ergonomia, oferind opţiuni de depozitare ingenioase şi mai mult spaţiu. Cu Mazda CX-5 vei avea senzaţia că totul este proiectat în jurul tău şi că eşti în deplină armonie cu maşina.

119-165 g/km¹

Emisii de CO2

4,6-7,2 l/100km

Consum de combustibil în regim combinat

MZD Connect Comenzi la o simplă atingere sau prin comandă vocală

Toate informaţiile sunt afişate la nivelul ochilor pe ecranul tactil de 7”

Bucură-te de noua generaţie de sisteme de conectivitate la bordul maşinii cu MZD Connect, prin intermediul unui smartphone compatibil. Mesajele SMS, precum şi cele mai noi actualizări de pe Facebook şi Twitter îţi sunt citite de sistem, fără a-ţi mai distrage atenţia de la condus. Ascultă-ţi fişierele MP3 de pe telefonul mobil sau postul de radio online preferat sau foloseşte serviciul de radio integrat DAB, fără a-ţi abate privirea de la drum.

 

Informaţiile sunt afişate la nivelul ochilor pe ecranul tactil color de 7”, comenzile putând fi efectuate cu ajutorul unităţii de comandă intuitive HMI. Ambele au fost proiectate să asigure operarea sistemului MZD Connect cu un minim de efort, astfel ca tu să te poţi concentra pe drum.

Frână de parcare electrică (EPB) E nevoie doar de un buton

Butonul este poziţionat ergonomic, aproape de şofer, pe consola centrală.

Prima frână de parcare acţionată electric concepută de Mazda înlocuieşte levierul tradiţional pe model CX-5. Montată pe consolă centrală, EPB uşurează activarea şi dezactivarea frânei de parcare.

 

EPB a fost astfel proiectată încât să prevină erorile de operare, ceea ce înseamnă că funcţionează doar când motorul este pornit şi şoferul apasă pedala de frână. E un sistem sigur şi ergonomic, acesta activând frâna doar în momentul în care motorul este pornit şi şoferul apasă pedala de frână. 

Focalizat Vezi detalii

Urmăreşte acest videoclip pentru a vedea cât de uşoară este utilizarea ingenioaselor scaune Karakuri.

Conceptul Karakuri de realizare a scaunelor

Interiorul maşinii se adaptează nevoilor tale


Suntem primii în lume care am aplicat la maşini conceptul/mecanismul Karakuri. Bancheta spate, fracţionabilă 40:20:40 în scaune individuale (începând cu nivelul de echipare mediu) are un mecanism simplu de acţionare, fie de la distanţă folosind pârghia din portbagaj, fie folosind butoanele din partea de sus a scaunelor. Poţi folosi secţiunea centrală fie ca al cincilea scaun, fie ca o cotieră cu suporturi pentru pahare incluse, fie rabatată pentru a face mai mult loc în cazul transportării obiectelor lungi. În poziţia complet rabatată, scaunele sunt la acelaşi nivel cu podeaua portbagajului. O altă componentă Karakuri inovatoare, capacul spaţiului pentru bagaje, se ridică şi coboară împreună cu trapa portbagajului, ceea ce este o altă premieră pentru acest segment.

Ai nevoie de mai mult spațiu în spate? Totul este mult mai facil grație sistemului flexibil de scaune

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Caracteristici Descoperă detaliile dincolo de suprafaţă

Este posibil ca modelul afişat să nu aibă echipare specifică României. Atât culorile, cât şi alte elemente exterioare şi/sau interioare pot fi diferite în realitate faţă de ilustraţia de pe ecran. ¹Preţurile comunicate includ TVA (taxa pe valoare adaugată 20%)